• banner

I 9 Best Hammocks for Lazy Summers in 2021

L'editori ossessionati da l'ingranaggi sceglienu ogni pruduttu chì rivisemu. Pudemu guadagnà una cumissioni se cumprate attraversu un ligame. Cumu testemu l'equipaggiu.
Se ti piace l'idea di rilassate in una amaca, ma ùn avete micca un boscu d'arce di 75 anni in u vostru cortile, cumprà un stand d'amaca hè a suluzione. Attaccà a vostra amaca in pochi minuti per pudè immerse in a lettura di l'estate o piglià una siesta è cullate per dorme. Un supportu di amaca tradiziunale hè un grande aghjuntu à qualsiasi ambienti esterni (ancu se i zitelli puderanu cumbatte per quale ottiene u locu bramatu), mentre un stand di sedia chic funziona bè nantu à u ponte o ancu in l'angulu di un salottu.
Frames hammock standard sò longu è bassu, simili à i frames di barca, mentri i frames di sedia ponu esse accoppiati cù pod o sedili hammock tissuti. Sò di solitu fatti di acciau in polvere, chì hè di solitu resistenti à a ruggine è ponu esse posti fora, è legnu duru. pò esse naturali resistenti à l'intemperie o dipinti per una durabilità aghjunta. Se avete digià una amaca, assicuratevi chì si adatta à u stand di a vostra scelta. Ci sò generalmente dui tipi di hammocks: quelli fatti cù struts à i dui estremità, chì creanu un supportu più supportu. superficia, è stili unstructured tessuta o loose-maglia chì si adattanu à u vostru corpu. Certi parentesi sò adattati per i dui tipi. Ci sò tunnellate di funziunalità particulari chì ùn avete micca bisognu di cunsiderà quandu cumprà un stand hammock, ma avete bisognu di cunsiderà u so massimu. limitu di pesu.
Tutti i hammock stands quì sottu anu una valutazione media di quattru stelle o più altu. A nostra selezzione include stands di legnu è di metallo in tutti i stili maiò, è avemu sceltu l'opzioni in una gamma di punti di prezzu. Leghjemu e recensioni per ogni opzione per assicurà a nostra selezzione era ben strutturata è stabile.Tutti questi necessitanu un pocu di assemblea, ma u tempu chì ci vole à stà inseme dipende di u stilu chì sceglite.Also, tenite in mente chì micca tutti i stand quì sottu sò furnuti cù l'hammocks mostrati in i ritratti.
Questa combinazione di hammock è stand hà ricivutu recensioni entusiastiche, cù una media di 4,8 stelle da più di 20 000 clienti. Hè un grande valore è hè dispunibule in una varietà di culori, cum'è questa stampa a strisce viola brillanti, turchese è gialla. varietà di tessuti, cumpresi cuttuni, poliester, è Sunbrella durable, fade-risistenti.
U quadru d'acciaio di 9 piedi di altezza pesa circa 35 liri è hà ganci regulabili chì permettenu à l'amaca di pendu à diverse altezze.
Ch'ella sia per u vostru ponte o sè vo circate di creà un angolo di lettura accogliente in casa, stu supportu di amaca hè un aghjuntu attraente è elegante à qualsiasi spaziu, in casa o fora. U supportu di metallo neru vene cun una bella amaca grisa cù una tasca laterale. per almacenà u vostru libru, tavuletta o telefunu, più i dui cuscini di tirata indicati. U stand hè dettu di avè una capacità di pesu massimu di 264 liri.
Questa bella struttura di sedia in legnu solidu hà un aspettu rusticu è hè fatta da abete ligeru cù una cima è una basa curvata. U stand hè quasi 8 metri d'altezza, pesa pocu più di 40 liri, è certi clienti dicenu chì hè robusta. A cima hà una catena d'acciaio. è carabiner per attaccà l'hammock, micca inclusu, u restu di u hardware hè galvanizatu.
Fattu di legnu solidu di provenienza sustenibile è finitu in un culore di miele, stu supportu di amaca tradiziunale serà u centru di u vostru spaziu esterno. Larghi archi graziosi di legnu duru cù granu naturali è riccu, catene d'acciaio da 20 "à entrambe l'estremità, è amache piacevuli staccabili. cum'è mostra, fattu da polypropylene resistenti à fade-resistente è intemperie. L'hammock hè dettu di avè un pesu massimu di 265 lbs.
Stu supportu per amaca in metallo, più vendutu, hè fattu di acciaio verniciatu in polvere resistente à a ruggine. Puderà accoglie amache da 9,5 à 14 piedi di lunghezza, è hè faciule d'installà perchè tutte e articulazioni si sbattenu è si bloccanu in u locu. pedi nantu à u fondu per mantene a piattaforma da scratch.The stand pesa circa 33 liri è hà duie catene 18-inch attaccate à ogni estremità per attaccà l'hammock è aghjustà a so altezza cum'è necessariu.
Tuttu u hardware di sospensjoni hè inclusu, è in più di u neru mostratu, u stand hè dispunibule in blu, bronzu è verde. Si dice chì hà un limitu di pesu di 550 liri.
Stu supportu per amaca chì risparmia u spaziu hà una piccula impronta è hè una grande alternativa à una altalena in veranda. U supportu neru hè fattu di tubi di ferru rivestiti in polvere resistente à a ruggine è vene cù l'amaca grisa mostrata, chì include cuscini in u fondu per un u tempu di siesta cunfortu in u weekend. U swing hè dettu di avè un limitu massimu di pesu di 500 liri, è l'hammocks off-white sò ancu dispunibili.
stand.Hè cuncepitu per accoglie un lettu di piattaforma larga aperta o rotunda.Ottene una alta nota da i critichi, cù una media di 4,8 stelle, è certi clienti dicenu chì hè robusta.U quadru d'acciaio hè verniciatu in polvere neru per prevene a ruggine è vene cun hardware per attaching the hammock, in più hà un limitu massimu di pesu di 600 lbs.The tradeoff à avè un hammock stand chì pò tèniri parechji pirsuni hè chì si pigghia assai spaziu-8 piedi di diamitru.
Dotatu di stile elegante è dettagli d'arcu impressiunanti, stu stand d'aspettu unicu cuntene trè o più amache tessute è si dice chì hà un limitu di pesu di 1.200 liri. Questu hè fantasticu per l'amichi o a famiglia chì preferanu rilassate in un coconu separatu piuttostu cà nantu à un locu. grande piattaforma.
U supportu di hammock triple hè fattu d'acciaio cù un finitu di mantellu in polvere di carbone per prevene a ruggine, pesa 100 liri è hè assai forte. I clienti lodenu per a so facilità di setup, puntuendu un impressiunanti stelle 4.9 in media. Ancu s'ellu hè caru, pudete combine più. chè trè hammocks in unu.
Per un hammock stand cuncepitu per viaghjà, sta opzione collapsable hè a vostra megliu scumessa. Veni cun una hammock in maglia di poliester di dui strati, un tessulu traspirante chì impedisce a vostra schiena di sudare in i caldi ghjorni d'estate.
U stand hè fattu d'acciaio verniciatu in polvere cù cuscinetti à sfera in modu chì ùn stringhje micca ogni volta chì vi roteate mentre stendu. impediscenu scratches.It superficia vene cun un casu di trasportu è hè dispunibule in ottu culori in più di l'attraente cobalt blue show.U so limitu di pesu hè listatu cum'è 550 lbs.


Tempu di Postu: 11-Jan-2022